Flera roliga symässor i faggorna!

Först ut i kommande helg är Stora Symässan i Malmö. Den hittar du på Stadionmässan/Europaporten och pågår fredag - söndag. Jag finns i monter A:4! Tillsammans med Lindbo textil deltar några av mina plagg i modevisningen också. Varmt välkommen!

Helgen därpå - phu! - är det Syfestival i Kista. Det blir ett flängande med bilen över halva Sverige. Men sådär kan det bli ibland, det kör liksom ihop sig :-)  Men det gör inget, det är ju så himla kul att träffa kunderna öga mot öga! 

 Jag kommer att ha symönster och ett fåtal tyger med i Malmö. I Kista blir det så att jag tar med      Amy Butler-tygerna och om någon vill att jag ska ta med andra tyger så är det bara att meddela mig så gör jag det. Titta gärna vad som finns i webbshopen. Tänk på att jag kör från Malmö redan på torsdagen, dvs den 2 april.

I slutet av april så blir det Inspirationsdag på Jägersro här i Malmö! Verkar vara en kul grej. Jag kommer att vara där med både Svenska Mönster och min kollektion Wish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0