Snart bär det iväg.

På tisdag åker vi. Jag och dottern (=designassistenten) flyger till Barcelona och det ska bli kul och förhoppningsvis avkopplande. Kanske lite för kul om dottern ska guida mig runt bland sina favoritbarer... Nåja, minst en dag ska tillbringas på modemässan med allt vad det innebär. Jag är mest intresserad av visningar och shower - berättar mer om dem när jag kommer tillbaka.

Lena (som kommenterade förra inlägget) skrev om en gigantisk tygaffär! Men var finns den? Barcelona är en stor stad! Kan Lena eller någon annan ge mig en ledtråd?

Något annat som jag inte ska missa? Jag har massor av tid! Tre hela dagar! En eller två dagar går åt till modemässan. Så - massor av tid, visst visst.

Tipsa gärna i alla fall, tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Lena

Nej tyvärr så har jag ingen adress till affären, frågade mig fram själv. Den ligger centralt i vart fallnågonstans i närheten av Placa de Tetuan. Nu kanske den inte är så gigantisk i storstadsmått, men alla dessa
bomullstyger i höga hyllor, tyg på höjden tyg på bredden fick mig att få total beslutsångest. Njut av Barcelona, maten vinet månniskorna, en pigg vaken och levande stad. Lycka till

2008-01-13 @ 22:43:06
Postat av: Laura

Snälla Stina blogga om modemässan, är så nyfiken att jag spricker snart!

2008-01-21 @ 19:30:51
URL: http://babushkadockan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0