Mässa i Stockholm 2-4 november

image41
Just nu jobbar jag och praktikanten Caroline för högtryck inför mässan som heter Syfestivalen och arrangeras på Sollentuna Expo Center den 2-4 november.
Det printas mönster så skrivarna ryker och helst skulle jag vilja producera minst 10 nya mönstermodeller innan jag åker. Vilket som vanligt är helt omöjligt om man tittar på tiden. Vi får se vad som kommer med upp!
Den 1 november har jag klätt den fullpackade bilen i vinterdäck och kör i full fräs från Malmö mot Stockholm.  Så ser ni en knallblå Citroen Berlingo full med flyttkartonger och lite tyger ovanpå och en liten, liten människa inträngd på förarsätet - då är det förmodligen jag som är i farten! Stackars Caroline får inte plats utan är tvungen att ta tåget. Om det går åt en massa mönster på mässan, som det brukar, då får hon plats bredvid mig på vägen ner!  Kul med sällskap. Annars lyssnar jag på någon spännande ljudbok på cd. Ett tips jag fick för ett par år sedan av vänninan Viveka på Vikangarn.se
Kom och säg hej, vetja! Montern heter H:06 och jag kommer förutom mönster att ta med så många tyger som får plats i bilen samt en del uppsydda plagg att inspireras av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0