Namn-tävling

Jag utlyser härmed en namntävling. Vad ska Stinas designkläder heta? Blir det tråkigt med bara "Stinas kläder"? Typ. Eller kan man hitta något fyndigare varumärkesnamn? Nåt riktigt kul kanske?
Kommer någon med ett förslag som jag faktiskt använder mig av så är vinsten att denna person får välja ett eget plagg ur den första kollektionen! Plaggen är som sagt (se nedanstående inlägg) helt exklusiva, det kommer bara att finnas ett av varje.
Så sätt igång nu och gnugga geniknölarna! Skriv förslagen direkt här i bloggen eller maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: :-)

Varför inte Svenska Stina ?

2007-12-04 @ 21:25:30
Postat av: Laura

Jag lägger in förslag i min blogg med en liten skiss på en rolig logga, få se om du gillar den!

2007-12-07 @ 22:58:16
URL: http://babushkadockan.blogspot.com
Postat av: Linda

Stajn Desajn haha ;) ... Stina Of Sweden?

2008-01-13 @ 23:08:41
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0