Modemässa i Barcelona!

15 januari åker jag till Barcelona på modemässa! Den heter av någon outgrundlig anledning Bread and Butter .
Det var minsann ett helt företag att skaffa biljetter till detta evenemang. En bedrift som jag så här i efterhand är äckligt mallig över. Dom släpper minsann inte in kreti och pleti där och jag har blivit förhörd med de mest underliga frågor och fått skriva en lång motivering på engelska om varför jag och min assistent ska få tillträde till den hemligaste modemässan i Europa. Efter ett par månaders mailande fram och tillbaka så dök det i alla fall upp ett DHL-bud och där låg biljetterna. Som nuförtiden är plastkort med kod och våra namn på. I exklusiva fodral.
Mässan pågår 16-18 januari.
Hotell är bokat och jag hoppas kunna se lite mer av Barcelona än bara mässan. Ska bli kul att ut och åka lite!
Utförlig rapport utlovas såklart efteråt. 

Kommentarer
Postat av: Laura

Sännande, ser fram emot alla detaljer...

2007-12-21 @ 13:30:56
URL: http://babushkadockan.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Sitter och slösurfar lite innan tolvslaget och råkar hitta hit ;-)
Fick de fina mönstren i fredags!

Önskar dig ett härligt GOTT NYTT ÅR 2008!

2007-12-31 @ 22:43:33
URL: http://www.medsols.se
Postat av: lena

Lycka till i Barcelona, en av de trevligaste städer man kan besöka. Där finns tex en "gigantiskt" tygaffär :-)

2008-01-06 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0